تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

یکی از مهم ترین مراحل در فرآیند اسباب کشی، بسته بندی، حمل و جا به جایی تلویزیون می باشد. در صورتی که از نحوه صحیح بسته بندی و جابجایی تلویزیون در زمان اسباب کشی اطلاع نداشته باشید، امکان آسیب فیزیکی به بدنه و یا شکستن پنل تلویزیون وجود دارد. باتوجه به اینکه تلویزیون از لوازم ارزشمند در هر خانه ای محسوب می شود، بایستی به بسته بندی آن توجه ویژه ای شود. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتری از نحوه بسته بندی تلویزیون و حمل و جا به جایی آن بپردازیم.

پیشنهاد صداقت بار : در بسیاری از جابجایی های درون شهری که انجام می دهیم به مشتریان پیشنهاد میدهیم که تلویزیون رو با خودرو شخصی خود جابجا کنن تا احتمال صدمه دیدن را کاملا پایین می آورد. این پیشنهاد صداقت بار به منظور سلب مسئولیت نیست و فقط برای این منظور که تلویزیون جز وسایل گرون قیمت میباشد و احتمال صدمه دیدن بسیار بالا میباشد. پس بهتر هست جابجایی لوازمی ماننده تلویزیون را بین وسایل دیگه در خودرو باربری قرار ندهید و با خودرو شخصی جابجا کنید.

نحوه صحیح بسته بندی و جابجایی تلویزیون در اسباب کشی
نحوه صحیح بسته بندی و جابجایی تلویزیون در اسباب کشی

نحوه صحیح بسته بندی تلویزیون

از وسایل مهم منزل در زمان بسته‌بندی اثاثیه و جا به جایی، تلویزیون است. بسته بندی این دسته از لوازم خانگی به دلیل ابعادی که دارد و همینطور به دلیل اینکه جزو لوازم ارزشمند در هر خانه ای به شمار می رود، بایستی با دقت بیشتری صورت بگیرد.

اگر تصمیم دارید خود اقدام به بسته بندی تلویزیون نمایید، ابتدا لوازم مورد نیاز را تهیه کنید و سپس با استفاده از روش مناسب، به شیوه ای صحیح تلویزیون خود را بسته بندی نمایید.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی تلویزیون

برای بسته بندی تلویزیون لازم است از کارتنی که مخصوص تلویزیون شماست و همینطور دارای محافظ های ضد ضربه می باشد، استفاده گردد. در صورتی که کارتن تلویزیون خود را نگه نداشته اید و به آن دسترسی ندارید، باید از دیگر لوازم برای بسته بندی تلویزیون استفاده کنید.

برای بسته بندی این وسیله برقی حساس بایستی که ابتدا چسب پهن، پتو یا پارچه جهت پوشش تلویزیون، طناب محکم و یا تسمه های مخصوص برای بسته بندی و حمل بار در زمان جا به جایی اثاثیه را آماده کنید.

نحوه بسته بندی کردن تلویزیون

در اولین مرحله از بسته‌بندی تلویزیون، ابتدا کابل های آن شامل کابل برق و آنتن را جدا کنید و آن ها را با چسب محکم ببندید. این کار از خط و خش افتادن احتمالی تلویزیون با استفاده از کابل ها جلوگیری می کند.

لبه های چهارگوشه تلویزیون بسیار حساس هستند و آسیب پذیر می باشند. برای محافظت از تلویزیون این چهار لبه را با استفاده از پارچه نرم بپوشانید تا از آن ها محافظت بیشتری شود.

پایه های تلویزیون نیز از حساسیت بالایی برخوردار می باشند. برای اینکه به پایه های این دستگاه حساس آسیب وارد نشود، آن ها را نیز به طور جداگانه در میان پارچه و یا حوله نرمی بپوشانید و با طناب و یا چسب آن را محکم کنید.

در صورتی که کارتن تلویزیون موجود است، ابتدا تلویزیون را با نایلون های حباب دار بپوشایند و سپس آن را همراه با یونولیت های نگهدارنده تلویزیون که در جعبه دستگاه وجود دارند، به صورت کامل بپوشانید. در نهایت تلویزیون بسته‌بندی شده را در داخل جعبه قرار دهید.

کارتن تلویزیون اسباب کشی | باربری صداقت بار
کارتن تلویزیون اسباب کشی | باربری صداقت بار

نحوه بسته بندی تلویزیون در صورت عدم دسترسی به کارتن آن

با در نظر گرفتن حساسیت تلویزیون، در صورتی که به کارتن این دستگاه دسترسی ندارید، توصیه می کنیم که حتما روند بسته بندی آن را به شرکت های باربری فعال در این زمینه بسپارید.

چنانچه قصد دارید خود اقدام به بسته بندی تلویزیون نمایید، ابتدا تلویزیون را از پایه مخصوص آن و یا دیوار جدا کنید. در مرحله بعدی یک پتو بر روی زمین پهن کنید و با کمک گرفتن از یک فرد دیگر تلویزیون را بر روی پتو قرار دهید. در فرآیند انتقال تلویزیون بر روی پتو، حتما توجه داشته باشید که دست شما حداقل تماس را با صفحه تلویزیون داشته باشد، چراکه این وسیله بسیار حساس است و با کوچکترین ضربه ای ممکن است آسیب ببیند.

سپس پتو را به دور تلویزیون بپیچانید و سعی کنید تمامی اطراف تلویزیون را با استفاده از پتو به خوبی پوشش دهید. پس از اینکار، حالا از یک طناب استفاده کنید و پتوی پیچیده شده به دور تلویزیون را در اطراف آن محکم کنید تا پتو در حین جا به جایی باز نشود.

در مرحله بعدی از بسته‌بندی تلویزیون، سعی کنید پس از پوشاندن آن با نایلون حباب دار محافظ، در یک کارتن محکم که با ابعاد تلویزیون شما نیز همخوانی داشته باشد، قرار دهید و سپس با استفاده از چسب، دور تا دور جعبه کارتن را محکم ببندید.

حمل و جابجایی تلویزیون

پس از بسته بندی صحیح تلویزیون، آنچه که اهمیت دارد حمل و جا به جایی تلویزیون به شیوه ای اصولی است تا این وسیله حساس و گران قیمت بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند، به سلامت به محل جدید منتقل گردد. در زمینه حمل و جا به جایی تلویزیون بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • بهترین شیوه حمل و جا به جایی تلویزیون، به صورت ایستاده و همینطور با استفاده از کارتن و یونولیت خود دستگاه می باشد. در صورتی که یونولیت های خود تلویزیون را دور انداخته اید، می توانید از یونولیت های موجود در بازار تهیه کنید و در اطراف کارتن قرار دهید. همینطور بهتر است تلویزیون حتما در داخل یک کارتن محکم قرار داشته باشد تا از هر گونه آسیبی حفظ گردد.
  • تلویزیون را به صورت عمودی جا به جا کنید. بهتر است تلویزیون را بر روی صفحه یا پانل آن نخوابانید، چراکه بسیار آسیب پذیر است.
  • حتما تلویزیون را به صورت عمودی و با کمک گرفتن از یک فرد دیگر جا به جایی کنید. حمل و جا به جایی تلویزیون در هر ابعادی که باشد، باید حتما توسط دو نفر صورت بگیرد.
  • در زمان جاسازی تلویزیون در خودرو، حتما توجه داشته باشید که احتمال افتادن دیگر وسایل به خصوص در زمان ترمز و یا تکان های شدید بر روی بسته بندی تلویزیون وجود نداشته باشد. وسایل نوک تیز مشابه با لبه تخت، یک تهدید جدی برای این وسیله به شمار می روند.
  • پس از بسته‌بندی تلویزیون، با استفاده از خودرو حمل بار و وانت بار آن را جا به جایی نمایید و از جا به جایی آن با استفاده از خودروی سواری اجتناب کنید.
بسته بندی و راه اندازی تلویزیون در هنگام اسباب کشی
بسته بندی و راه اندازی تلویزیون در هنگام اسباب کشی

بسته بندی و جابجایی تلویزیون در اسباب کشی

مجموعه صداقت بار، یکی از شرکت های باربری فعال در شهر تهران است که تمامی خدمات مرتبط با اسباب کشی شامل بسته بندی اثاثیه، حمل و جا به جایی اسباب ها و … به شما عزیزان ارائه می دهد.

در صورتی که قصد اسباب کشی دارید و نگران بسته بندی، حمل و جا به جایی لوازم حساس در منزل خود هستید، نگران نباشید. شما می توانید تمامی مراحل اسباب کشی خود را به مجموعه صداقت بار بسپارید. در این مجموعه با استفاده از لوازم کاربردی و همینطور جدیدترین تکنیک ها، تمامی لوازم منزل از جمله تلویزیون به بهترین شیوه بسته بندی می شوند، به طوری که در فرآیند جا به جایی و حمل هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

صداقت بار آماده ارائه خدمات به شما ساکنین در شهر تهران و همینطور شهرستان های همجوار می باشد. در صورتی که قصد دریافت خدمات بسته‌بندی تلویزیون از این مجموعه را دارید، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان تماس حاصل بفرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *