تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

در زمان اسباب کشی و نقل مکان، امکان آسیب دیدگی و شکستن هر یک از لوازم وجود دارد و این اتفاق برای وسایل قیمتی و ارزشمندی مثل قاب ها و تابلوها، بسیار ناراحت کننده است. اما می توان با بسته بندی درست و ایمن لوازم، احتمال شکستن آنها را به حداقل رساند و بدون آنکه هیچ یک از وسایل آسیب ببینند، به منزل جدید نقل مکان کرد. برای این کار، شرکت های باربری و حمل بار نیز در خدمت شما هستند تا تجربه نقل مکان بدون خسارت و بدون دردسری را داشته باشید. برای بسته بندی لوازم منزل، بهتر است از جعبه های مناسب آنها استفاده کنید اما بسته بندی کردن قاب و تابلوهایی که جعبه ندارند، کمی سخت تر است. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا شما را برای بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی راهنمایی کنیم. با رعایت کردن توضیحات این مطلب می توانید قاب و تابلوهای منزل خود کاملا اصولی و ایمن بسته بندی کنید و آنها را سالم به مقصد برسانید. لطفا همراه ما باشید.

بسته بندی قاب و تابلو عکس هنگام اسباب کشی
بسته بندی قاب و تابلو عکس هنگام اسباب کشی

اهمیت بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی

اسباب کشی، کاری پر مشقت و زمان بر است و باید هفته ها زمان به آن اختصاص دهید. مهم ترین مرحله در زمان اسباب کشی، بسته بندی کردن تمام لوازم، ظرف و ظروف، وسایل برقی و … است و لازم است از بسته بندی های مطمئن و ایمن برای حمل کردن تمام لوازم استفاده کنید. آسیب دیدگی وسایل در زمان اسباب کشی، اجتناب ناپذیر است اما اگر برای بسته بندی کردن وسایل وقت بزارید و آنها را به درستی بسته بندی کنید، احتمال کمتری وجود دارد که دچار شکستگی و آسیب دیدگی شوند.

پیشنهاد مطالعه: روش صحیح بسته بندی و حمل یخچال در اسباب کشی

بسته بندی قاب و تابلوها نیز باید به درستی باشد مخصوصا اگر یادگاری یا اثر هنری هستند و برای شما ارزشمند می باشند. انواع تابلوهای نقاشی، تابلو فارش، قاب عکس ها، تابلوهای آینه های و گران قیمت، در معرض شکستگی، خراشیدگی و ترگ خوردگی قرار دارند و اگر به خوبی بسته بندی نشوند، با کوچک ترین ضربه هم آسیب می بینند.

اهمیت بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی

نحوه بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی

شاید شما هم بخواهید برای بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی، از پارچه و روزنامه استفاده کنید اما با این روش بسته بندی، امکان آسیب دیدن تابلو وجود دارد. شما برای بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی، ابتدا باید وسایلی که لازم هستند را تهیه کنید. این وسایل عبارتند از :

  • جعبه های مقوایی

به جعبه های مقوایی با اندازه مناسب نیاز دارید تا قاب و تابلوها را بعد از بسته بندی داخل این جعبه ها بگذارید. می توانید کارتن بسته بندی یا جعبه های دست دومی که سوپرمارکتی ها به آنها احتیاج ندارند را تهیه کنید اما مطمئن شوید که محکم و سالم هستند.

پیشنهاد مطالعه: تعداد کارتن مورد نیاز بسته بندی لوازم منزل

  • کاغذ بسته بندی نرم

برای بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی به کاغذهای بسته بندی تمیز و نرم هم نیاز دارید یا می توانید از پلاستیک های حباب دار بزرگ استفاده کنید. بسته به اینکه چند قاب عکس و تابلو دارید، باید چند رول کاغذ یا پلاستیک حباب دار تهیه کنید.

  • نوار چسب بسته بندی پهن با کیفیت بالا

برای بسته بندی قاب و تابلو هنگام اسباب کشی باید نوار چسب بسته بندی پهن هم تهیه کنید و ترجیحا کیفیت بالا باشد تا باز نشود.

  • برچسب و ماژیک

از برچسب و ماژیک هم برای نوشتن روی بسته بندی ها و مشخص کردن محتویات داخل هر بسته استفاده می شود.

در ادامه، مراحل بسته بندی را توضیح می دهیم : 

  • مرحله اول : برگه کاغذ نرم یا پلاستیک حباب دار را روی کف زمین یا روی میز بزرگ پهن کنید و قاب عکس یا تابلو را روی آن قرار دهید.
  • مرحله دوم : در قدم بعدی باید قاب را درست در وسط کاغذ یا پلاستیک بگذارید و دور تا دور آن را بپوشانید.
  • مرحله سوم : بعد از پوشاندن دور تا دور قاب و تابلوها با کاغذ یا پلاستیک حباب دار، باید برای محافظت از لبه های قاب از نوار چسب پهن استفاده کنید تا بسته بندی به اندازه کافی محکم و ایمن باشد.
  • مرحله چهارم : بعد از یکبار بسته بندی کردن قاب و تابلوها و چسب زدن اطراف آنها، توصیه می شود برای محافظت بهتر و مطمئن تر، یک لایه اضافی دیگر از پوشش پلاستیک حباب دار استفاده کنید و لبه ها را دوباره چسب بزنید.
  • مرحله پنجم : پس از دو لایه پوشاندن تابلوها و قاب ها، حالا می توانید آنها را داخل کارتن با اندازه مناسب قرار دهید.
  • مرحله ششم : اطراف تابلوها و قاب های داخل کارتن را با پارچه، کاغذ باطله و پلاستیک حباب دار بپوشانید تا در جای خود ثابت بمانند.

نکات مهم بسته بندی قاب و تابلوها

  • از کارتن های سالم و بدون پارگی استفاده کنید. اگر کارتن سالم نباشد، ممکن است در زمان حمل کردن پاره شود و تابلوها آسیب ببینند.
  • اگر می خواهید چند قاب و تابلو را داخل یک جعبه بگذارید، حتما لا به لای هر قاب و تابلو را پارچه یا پلاستیک حباب دار بگذارید تا به یکدیگر برخورد نکنند.
  • شما برای بسته بندی قاب و تابلوهای سایز کوچک به دو کارتن نیاز دارید، در یک کارتن کوچک باید قاب ها را یک به یک بسته بندی کنید و در یک کارتن دیگر هم، کارتن های کوچک را بگذارید.
  • روی جعبه ها را با دقت و چند لایه چسب بزنید تا در حین حمل و نقل باز نشوند. برای چسب زدن، باید هر دو طرف پایین و بالای جعبه را چسب بزنید.
  • می توانید به جای استفاده از چسب، از طناب هم استفاده کنید و دور تا دور جعبه را با طناب محکم ببندید.
  • بعد از بسته بندی کردن تابلوها، حتما با استفاده از ماژیک روی آنها علامت بزنید که شکستنی هستند تا برای حمل این بسته ها احتیاط شود.

خدمات بسته بندی اتوبار صداقت بار

بسته بندی کردن لوازم منزل، مرحله زمانبری است و نیاز به حوصله زیادی دارد. اگر خودتان فرصت نمی کنید که لوازم را بسته بندی کنید و یا با نحوه بسته بندی اصولی آشنایی ندارید، می توانید از خدمات بسته بندی شرکت صداقت بار بهره مند شوید. این شرکت می تواند یک تیم بسته بندی حرفه ای را به منزل شما اعزام کند و در سریع ترین زمان و به بهترین شکل، لوازم شما را بسته بندی کنند. جهت دریافت خدمات، لطفا با شرکت تماس حاصل بفرمایید و هماهنگی های لازم را در خصوص روز و ساعت اعزام تیم بسته بندی انجام دهید.

خدمات بسته بندی اتوبار صداقت بار

خدمات باربری شرکت صداقت بار

اگر برای حمل لوازم منزل خود به دنبال یک شرکت معتبر هستید، شرکت صداقت بار در خدمت شماست. می توانید با هزینه مصوب اتحادیه و با اطمینان کامل از ارائه بیمه نامه و بارنامه، حمل لوازم منزل خود به این شرکت بسپارید. اتوبار صداقت بار برای حمل لوازم منزل شما یک تیم حمل کننده نیز ارسال خواهد کرد که مجهز به تجهیزات لازم برای باربری هستند و وسایل شما را بدون هیچ آسیب دیدگی به منزل جدید منتقل می کنند. لطفا برای استفاده از خدمات باربری شرکت، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید تا توسط کارشناسان راهنمایی شوید.

خیلی ممنون که نظر دادی دوست عزیز post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *