تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

خرید کارتن بسته بندی از بخش‌های جداناپذیر اسباب کشی و حمل بار است. حمل و نقل و بسته بندی به وسیله کارتن سرعت و راحتی در بسته بندی و امنیت بالا را برای لوازم به ارمغان می‌آورد. اما تعداد کارتن‌هایی که خریداری می‌کنیم باید متناسب با حجم وسایل منزل باشد. اگر بدون آگاهی از این موضوع به خرید کارتن اسباب کشی بسته بندی اقدام کنیم، یا در آخر کار با کارتن‎های اضافی مواجه می‌شویم یا اینکه در وسط بسته بندی نیاز به خرید کارتن خواهد بود. روش‌هایی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توان تعداد کارتن لازم و کافی برای بسته بندی لوازم منزل را تخمین زد. در ادامه متن به بیان این روش‌ها و معرفی انواع کارتن بسته بندی می‌پردازیم.

برآورد تعداد کارتن بسته بندی مورد نیاز

برآورد تعداد کارتن مورد نیاز برای بسته بندی تمام اثاث منزل کار سختی نبوده و با در نظر گرفتن یک سری شرایط می‌توان آن را تخمین زد. بی توجهی به این موضوع شما را با کمبود کارتن یا کارتن‌های اضافه‌ای که هزینه بالایی برای آن پرداخت کرده‌اید، مواجه می‌کند. در صورت تمام شدن کارتن در وسط بسته بندی باید دست از کار بکشید و برای خرید تعدادی دیگر به فروشگاه مراجعه کنید یا اینکه آن را سفارش دهید و تا ارسال آن صبر کنید. در ادامه این متن مواردی را که برای تعیین تعداد کارتن بسته بندی و جلوگیری از این مشکلات بهتر است در نظر بگیرید، ذکر می‌کنیم.

مدت زمان اقامت در منزل

یکی از مواردی که برای تعیین کارتن اسباب کشی باید به آن توجه شود، مدت زمانی است که در آن خانه اقامت کرده‌اید. بی گمان اوایل که به یک خانه جدید می‌رویم کمبودهایی از لحاظ لوازم احساس می‌شود اما به مرور زمان لوازم جدیدی خریداری می‌کنیم و تعداد کل وسایل منزل بیشتر می‌شود. هر چه زمان اقامت در خانه‌ای بیشتر باشد به طبع آن لوازم بیشتری نیز در آن وجود دارد.

کارتن برای بسته بندی اتاق ها
کارتن برای بسته بندی اتاق ها

تعداد اتاق

این مسئله‌ای کاملا واضح است که تعداد اتاق‌های منزل روی تعداد کارتن مورد نیاز بسته بندی تاثیر مستقیمی دارد. خانه دوخوابه نسبت به تک خوابه لوازم بیشتری را در خود جای داده است و به همین ترتیب خانه‌ای سه خوابه از یک خانه دوخوابه کارتن بیشتری برای بسته بندی نیاز دارد. اتاق خواب دختران نیز نسبت به پسران وسایل بیشتری برای بسته بندی دارد پس کارتن‌های بیشتری را باید برای آن در نظر گرفت. اتاق بچه‌ها نیز پر از اسباب بازی و وسایل مختلف سرگرمی است و کارتن‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.

میزان لوازم حساس و شکننده

لوازم شکننده و حساس منزل مثل لوازم آشپزخانه یا لوازم دکوری را نباید در کارتن‌های بزرگ و به تعداد زیاد کنار هم قرار داد. بشقاب، لیوان و سایر ظروف آشپزخانه باید به تعداد کم در کارتن‌های کوچک و متوسط بسته بندی شوند. قرار دادن فوم، نایلون حباب دار یا کاغذ در بین ظروف باعث شده تا حجم بیشتری اشغال شود پس این نکته را نیز در نظر بگیرید. لوازم دکوری منزل را نباید به صورت فشرده در کارتن قرار دهید زیرا احتمال آسیب و شکستگی بالا می‌رود. پس تعداد ظروف حساس آشپزخانه و منزل را در تعیین تعداد کارتن بسته بندی حتما لحاظ کنید.

تعداد افراد خانواده

یک خانواده دونفره نسبت به خانواده‌ای چهارنفره لوازم کمتری برای جابه‌جایی دارند. بنابراین در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده و میزان لوازم مختص به هرکدام، معیاری مناسب برای خرید کارتن‌های بسته بندی است.

تعداد کتاب

اگر قفسه‌ای پر از کتاب‌های سنگین و قطور دارید، به کارتن‌های کوچک و محکم نیاز خواهید داشت. قرار دادن کتاب‌ها در کارتن‌های بزرگ به این منظور که کارتن کمتر خریداری کنید، اشتباه است زیرا مقاومت کارتن پایین خواهد آمد و حمل آن بسیار سخت خواهد شد. برای جابه‌جایی کتاب‌های سنگین کارتن‌های مخصوصی وجود دارد که بسیار محکم و مقاوم و در اندازه‌های مناسب ساخته شده‌اند.

انواع کارتن برای بسته بندی در اسباب کشی
انواع کارتن برای بسته بندی در اسباب کشی

انواع کارتن بسته بندی

به منظور بسته بندی امن، محکم و سریع، کارتن‌های بسته بندی متنوعی در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. کارتن‌های بسته بندی به صورت 3 لایه، 5 لایه و 7 لایه و در اندازه‌های کوچک، متوسط، بزرگ و فوق بزرگ موجود هستند. برای وسایل ظریف و شکستنی یا کتاب از کارتن سایز کوچک و متوسط به همراه نایلون حباب دار و سایر ضربه گیرها استفاده کنید. از کارتن‌های بزرگ برای بسته بندی لوازمی که از حساسیت بالایی برخوردار نیستند استفاده کنید مثل لباس، اسباب بازی، قابلمه و…. در صورت امکان لوازم برقی، تلویزیون و لباسشویی را در کارتن‌های خودشان قرار دهید زیرا بهترین و مناسب‌ترین بسته بندی برای‌شان محسوب می‌شود.

کارتن رگال دار

کارتن رگال دار یا کارتن دسته بندی لباس نوعی از کارتن‌های بسته بندی است که بسیار محبوب و رایج هستند. لباس‌های مجلسی و کت و شلوار یا …را اگر داخل کارتن‌های کوچک به صورت افقی قرار دهیم، چروک شده و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کنند. از طرفی باید بعد از اسباب کشی وقت زیادی را صرف اتو کشیدن‌شان کنیم. به منظور رفع این مشکل کارتن رگال دار تولید شد که بلند بوده و در بالای آن یک میله به منظور آویزان کردن لباس‌ها قرار دارد. هر کارتن رگال یا لباس ظرفیت نگه داری 12 دست لباس را دارد. بر این اساس با توجه به تعداد لباس های‌تان کارتن بسته بندی لباس تهیه کنید و بدون دردسر آن‌ها را به مکان جدید منتقل کنید.

خرید کارتن از باربری صداقت بار تهران
خرید کارتن از باربری صداقت بار تهران

تخمین میزان کارتن بسته بندی موردنیاز توسط باربری صداقت بار

باربری و اتوبار صداقت بار سابقه طولانی در باربری درون شهری و برون شهری دارد و به همان میزان از تجربه و سرعت بالایی در جابه‌جایی برخوردار است. مشاوران و تیم صداقت بار به علت سابقه کار زیاد و مهارت بالایی که در زمینه بسته بندی و حمل لوازم کسب نموده‌اند، می‌توانند مقدار کارتن و لوازم بسته بندی مورد نیاز برای جابه‌جایی منزل را تخمین بزنند. انواع لوازم بسته بندی مثل کارتن‌های متنوع و مخصوص باربری در صداقت بار موجود است تا بعد از درخواست مشتری، به محل مورد نظر ارسال شوند.

تلفن تماس 1786

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *