تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

باربری‌های درون شهری تهران فرآیند نقل و انتقال دفاتر و اسباب و اثاث منازل را نسبت به گذشته بسیار آسان کرده‌اند و بار بزرگی از روی دوش همشهریان تهرانی با وجود ترافیک و مشغله کاری زیاد، برداشته‌اند. اما منظور از باربری درون شهری چیست و مردم در قبال چه خدماتی به شرکت‌های باربری و اتوبار تهران مراجعه می‌کنند؟ موضوع مهم‎تر اینکه هزینه‌های باربری درون شهری تهران چگونه و بر چه اساس محاسبه می‌شوند؟ در ادامه متن به تمام این سوالات، مفصل پاسخ می‌دهیم.

باربری درون شهری چیست؟

حمل و جابه جایی بار به ویژه اثاث منزل، دفاتر و شرکت‌ها توسط شرکت‌های باربری در محدوده یک شهر بطوری که مبدا و مقصد هر دو در یک شهر باشند، تعریفی از باربری درون شهری است. 

شرکت باربری درون شهری در تهران
شرکت باربری درون شهری در تهران

باربری درون شهری تهران چه خدماتی ارائه میدهد؟

نمی توان گفت همه باربری‌های درون شهری تهران خدمات یکسانی ارائه می‌دهند زیرا رقابت در بین باربری‌ها باعث می‌شود تعدادی از آن‌ها خدماتی بهتر و بیشتر نیز به مشتریان خود ارائه دهند. در ادامه به اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های باربری تهران در انواع باربری‌های درون شهری ارائه می‌دهند، اشاره می‌کنیم.

بسته بندی لوازم

مشغله و نبود فرصت یا عدم توان و مهارت در بسته بندی اثاثیه منزل توسط افراد باعث شده تا شرکت‌های باربری درون شهری بنا به درخواست مشتری تیمی از افراد را جهت بسته بندی درست و اصولی انواع لوازم به محل مورد نظر بفرستند. این تیم تجربه و مهارت بالایی در بسته بندی سریع و درست لوازم کسب کرده‌اند، به طوری که در طول حمل و جابه‌جایی، درصد آسیب و شکستن لوازم نزدیک به صفر خواهد بود.

بارگیری و تخلیه وسایل

ممکن است شما بسته بندی لوازم را خودتان انجام داده باشید و صرفا جهت حمل آن‌ها به طرف ماشین باربری و بارگیری لوازم، با شرکت‌های باربری درون شهری تماس گرفته‌اید. کارگران و تیم باربری باید سریع و در عین حال محتاطانه لوازم شما را از طریق آسانسور، پله یا حیاط به طرف ماشین حمل کنند و بعد از رسیدن به مقصد آن‌ها را بادقت تخلیه کرده و در مکان مورد نظر قرار دهند.

چیدمان وسایل بعد از حمل توسط شرکت باربری

بعضی از شرکت‌های باربری بنا به درخواست مشتری، چیدمان وسایل را نیز انجام می‌دهند. آن‌ها بسته بندی‌ها را باز کرده، لوازم را بیرون آورده و هرکدام را در مکان دلخواه مشتری قرار می‌دهند. مثل پهن کردن فرش‌ها، قرار دادن کمد و کتابخانه در جای خود، آویزان کردن تابلوها و…

کارشناس فنی باربری

از بهترین خدماتی که یک باربری درون شهری در تهران می‌تواند ارائه دهد، فرستادن افرادی با عنوان کارشناس فنی در باربری به محل مورد نظر است. این فرد از لحظه اول تا آخر باربری بر تمام مراحل و عملکرد کارگران نظارت می‌کند تا کارها به نحو احسن انجام شوند. کارشناس فنی دارای تخصص کافی در راه اندازی لوازم برقی، نصب لوستر، نصب کتابخانه و پرده و تابلو، راه اندازی یخچال و ماشین ظرفشویی و لباسشویی و… است. با وجود کارشناس فنی شرکت باربری، نیازی نخواهد بود تا بعد از اسباب کشی به افراد مختلف زنگ بزنید تا کارهای نصب و راه اندازی وسایل خانه را انجام دهند.

درصورت نیاز به کارشناس فنی می توانید از از صداقت بار درخواست تکنیسین فنی کنید
هزینه اسباب کشی درون شهری در تهران|باربری اثاث منزل
هزینه اسباب کشی درون شهری در تهران|باربری اثاث منزل

هزینه باربری درون شهری چگونه محاسبه میشود؟

هزینه‌های مربوط به باربری درون شهری نسبت به باربری برون شهری کمتر است اما بر چه اساس این نرخ تعیین می‌شود؟ هزینه‌های باربری برای حمل و جابه جایی منازل یا دفاتر به پارامترهای زیادی وابسته است که در ادامه به ذکر مهم ترین ها می‌پردازیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه محاسبه قیمت اسباب کشی را مطالعه کنید.

انواع خودرو باربری در شرکت اتوبار صداقت بار
انواع خودرو باربری در شرکت اتوبار صداقت بار

نوع ماشین باربری

هزینه‌ای که برای هر نوع ماشین باربری تعیین می‌شود، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت باربری یک وانت بار با کامیون اختلاف دارند. انتخاب نوع ماشین باربری کاملا به میزان و حجم وسایل مشتری بستگی دارد. تعداد دفعات رفت و برگشت ماشین نیز هزینه‌ای جداگانه دارد که محاسبه می‌شود. بنابراین ماشین باربری باید طوری انتخاب شود که با حداقل رفت و برگشت کل وسایل را جابه‌جا کند یا آنقدر بزرگ نباشد که در آخر کار فضای خالی زیادی باقی بماند.

مسافت مبدا و مقصد جابه جایی

هر چه فاصله بیشتری بین مبدا و مقصد جابه جایی جود داشته باشد هزینه‌های سوخت بیشتری متحمل شرکت باربری می‌شود. از طرفی زمان بیشتری از راننده و کارگران گرفته می‌شود. ترافیک و آب و هوا نیز از جمله مشکلاتی است که باعث افزایش هزینه‌های باربری درون شهری در تهران می‌شود.

بسته بندی توسط شرکت باربری

اگر بخواهید لوازم‌تان با حداکثر امنیت به مقصد برسد و یا به پروسه جابه جایی سرعت ببخشید، می‌توانید از شرکت باربری درخواست کنید بسته بندی را انجام دهند. بسته بندی توسط شرکت بر هزینه‌های باربری درون شهری اضافه می‌کند. مقدار لوازمی که به منظور بسته بندی استفاده می‌شوند نیز محاسبه شده و به هزینه نهایی اضافه می‌شود.

حمل وسایل بسیار سنگین

وسایلی مانند گاوصندوق بزرگ، یخچال‌های بزرگ، کتابخانه، پیانو و … حمل‌شان کار بسیار سخت و حساسی است و نیازمند پرداخت هزینه‌ای جدا هستند.

تعداد کارگران باربری و ساعت کار

شرکت‌های باربری به طور میانگین 3 ساعت برای هر جابه‌جایی در نظر می‌گیرند. اگر به دلیل وسایل زیاد پروسه بارگیری طولانی‌تر شود، هزینه‌های باربری بیشتر خواهند شد. به ازای هر کارگر نیز نرخی مشخص در نظر می‌گیرند.

طبقه ساختمان و نبود آسانسور

طبقات دوم به بعد ساختمان فرآیند باربری را مشکل‌تر می‌کنند در نتیجه هزینه‌های باربری بالاتری برای مشتری در پی خواهد داشت. نبود آسانسور و راه پله با فضای کوچک از موارد دیگری است که زمان و انرژی بیشتری از کارگران می‌گیرد و روی هزینه اسباب کشی تاثیرگذار است.

تیزر معرفی شرکت باربری و اتوبار صداقت بار

باربری و اتوبار صداقت بار

تلفن تماس صداقت بار 1786 می باشد که بدون پیش شماره حتی با موبایل می توانید تماس حاصل فرمایید.

باربری و اتوبار صداقت بار بیش از پانزده سال است که خدمات باربری درون شهری را به همشهریان تهرانی ارائه می‌دهد. تیم حرفه‌ای و کاربلد صداقت بار زیر نظر کارشناس فنی باربری وسایل را به شکلی اصولی و مطمئن بسته بندی و سپس حمل می‌کنند.

جابه جایی وسایل سنگین، چیدمان وسایل، نصب لوازم بعد از حمل، ماشین‌های جدید و مختلف باربری، سرویس دهی 24 ساعته، تیم خوش برخورد و متعد و سابقه طولانی، از امتیازات باربری صداقت بار محسوب می‌شوند. مشاورین اتوبار صداقت بار با چندین ساله سابقه مفید، در زمینه بهترین زمان حمل ونقل و راه‌های کاهش هزینه‌ها، مشتریان را راهنمایی می‌کنند.

برای جلب اطمینان و اعتماد مشتریان از حمل مطمئن لوازم و عدم ایجاد خسارت، صداقت بار تمام وسایل حمل شده را بیمه می‌کند و اگر آسیبی به هر وسیله‌ای وارد شود، هزینه آن را متقبل می‌شود.

2.8/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *