تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند شامل چه مواردی هستند؟ هر نوع جا به جایی کالا از یک مکان به مکان دیگر باربری کالا نامیده می شود. باربری یا به صورت عمومی است و در زمینه هایی همچون اسباب کشی منزل کاربرد دارد، یا به صورت صنعتی می باشد و در آن اقدام به جا به جایی ماشین آلات کارخانجات می کنند. بسیار مهم است که در هر نوع باربری، از ماشین مخصوص به آن استفاده شود تا روند جا به جایی و انتقال آن به مقصد جدید، آسان تر و حرفه ای تر صورت بگیرد و از ایجاد آسیب های احتمالی جلوگیری شود. در ادامه این مقاله از وبسایت صداقت بار همراه ما باشید تا با بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، آشنا شویم.

بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند | صداقت بار
بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند | صداقت بار

آیا می دانید کدام بارها نباید با نیسان و وانت جابجا شوند؟

در زمینه باربری مراحل زیادی وجود دارد. یک از مهم ترین مراحل در این زمینه، انتخاب ماشین باربری مناسب می باشد. انواع ماشین های باربری برای تسریع روند کارها تولید شده اند که در زمینه حمل و جا به جایی کالا درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

ماشین های باربری نیز مشابه با دیگر تجهیزات، به صورت همگام با تکنولوژی بسیار ارتقاء پیدا کرده اند؛ به طوری که امروزه از انواع ماشین ها شامل نیسان بار، وانت بار، کامیونت، تریلی، کامیون تک محور، کامیون جفت محور و … برای باربری انواع لوازم استفاده می شود.

وانت و نیسان دو وسیله نقلیه ای هستند که در زمینه باربری کاربرد بسیار زیادی دارند. اما آیا می توان از نیسان و وانت برای جا به جایی تمامی لوازم استفاده کرد. قطعا لوازمی هستند که در دسته بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند ، قرار می گیرند. در ادامه به لوازمی که می توانیم آن ها را با وانت و نیسان جا به جا کنیم، اشاره کرده ایم.

حمل بار با وانت پیکان در تهران بصورت شبانه روزی با قیمت ارزان
حمل بار با وانت پیکان در تهران بصورت شبانه روزی با قیمت ارزان

وانت بار

وانت بار یک ماشین باربری برای جا به جایی بارهایی با تعداد کم و وزن سبک می باشد. با توجه به اینکه وزن بار وانت بار کمتر است، با آن ها می توان بار را در زمان کوتاه تری جا به جا کرد. این ماشین ها برای باربری دارای استهلاک کم و قیمت مناسبی می باشند.

البته لازم است به این موضوع اشاره کنیم که میزان وزن بارگیری انواع وانت بار بر اساس مدل آن ها مشخص می گردد. به عنوان مثال حداکثر ظرفیت وانت پیکان حدود 500 کیلوگرم می باشد.

با توجه به اینکه وانت دارای ظرفیت کمتری است، هزینه حمل بار با آن نیز نسبت به خودروهای سنگین، به صرفه تر می باشد. البته باید به بارهای که نباید با نیسان و وانت جا به جا شوند نیز توجه داشت. در حقیقت نباید به دلیل هزینه، افراد ریسک کنند و بخواهند تمامی لوازم و وسایل خود را در این خودرو جای دهند.

برای اینکه متوجه شوید آیا وانت برای جا به جایی لوازم مدنظر شما گزینه مناسبی است یا خیر، می توانید از کارشناسان اتوبار و باربری صداقت بار مشاوره دریافت کنید. امکان دریافت مشاوره در زمینه بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، از کارشناسان صداقت بار، به صورت تلفنی و حضوری وجود دارد.

حمل بار با وانت و نیسان شرکت صداقت بار بصورت شبانه روزی در تهران
حمل بار با وانت و نیسان شرکت صداقت بار بصورت شبانه روزی در تهران

نیسان بار

نیسان نیز از ماشین های باربری محبوب می باشد که در طی سال های طولانی، کیفیت و کارایی آن برای حمل بار درون شهری و برون شهری اثبات شده می باشد.

از نیسان بار برای جا به جایی بارهای سبک و تا حدودی سنگین استفاده می گردد. نیسان نسبت به وانت دارای ظرفیت بیشتری برای بار زدن می باشد و به همین دلیل نیز پرکاربردتر است. علاوه بر این از نیسان به عنوان یک خودروی حمل بار شهری جهت انتقال بار بین جاده ای نیز استفاده می شود.

در ادامه بررسی موضوع بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، باید اشاره کنیم که ظرفیت نیسان بار تا دو تن است و بیشتر از این مقدار نباید با نیسان جا به جا گردد.

مهم ترین نکات برای انتخاب نیسان و وانت برای جا به جایی بار

بسیاری از افراد در هنگام باربری تردید دارند که آیا انتخاب وانت و یا نیسان برای حمل بار و جا یه جایی لوازم آن ها مناسب می باشد یا خیر.

اگر می خواهید از بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، مطلع شوید، باید برخی عوامل که برای انتخاب ماشین متناسب با بار اهمیت دارند را در نظر بگیرید.

حجم بار

هر کدام از ماشین های باربری از نظر ابعاد، دارای ظرفیت محدودی در انتقال بار می باشند. در صورتی که حجم بار شما بسیار زیاد است، نباید از نیسان و وانت برای جا به جایی آن استفاده کنید.

 در بررسی حجم بار، فرقی نمی کند که بار شما چه نوعی است و چقدر وزن دارد، آنچه که اهمیت دارد این است که بار شما به صورت کامل در داخل خودروی حمل بار قرار بگیرد و امنیت آن حفظ شود.

وزن بار

وزن بار از دیگر معیارهای مهم در انتخاب ماشین مناسب برای باربری می باشد. ممکن است بار شما فقط یک دستگاه کوچک باشد، در این صورت احساس کنید که با هر ماشین حمل باری می توانید آن را جا به جا نمایید.

در صورتی که علاوه بر حجم بار، وزن آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در صورتی که حجم کالای شما کم است، اما وزن آن زیاد می باشد، بایستی برای جلوگیری از ایجاد فشار به ماشین و جاده، ماشین مناسبی را انتخاب کنید. حداکثر تحمل وزن وانت 500 کیلوگرم و حداکثر تحمل وزن نیسان، 2 تن می باشد.

فاصله مبدا و مقصد

مسافت در انتخاب ماشین باربری نقش مهمی دارد. هر چه مسافت بیشتر باشد، ریسک انتقال بالاتر می رود، چراکه امکان اینکه اتفاقات غیرمنتظره ای در جاده وجود داشته باشند، هست. بنابراین شما باید متناسب با فاصله مبداء و مقصد مدنظرتان، ماشینی را انتخاب کنید که از بار شما به خوبی محافظت کند.

نوع مسیر

یکی از بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، بارهایی هستند که باید از مسیرهایی صعب العبور و کوهستانی و … عبور کنند. با انتخاب ماشین های ایمن تر، می توانید خطرات جاده را کمتر کنید تا از آسیب دیدن جدی بار شما جلوگیری شود.

شرایط آب و هوایی

در انتخاب ماشین باربری، خوب است به شرایط آب و هوایی نیز توجه داشته باشید. در روزهای بارانی و برفی، ماشین های سقف دار گزینه بهتری برای انتقال بار به شمار می روند چراکه از بار در برابر بارش برف و باران محافظت می کنند.

بودجه

در انتخاب ماشین باربری مناسب، بودجه نیز از فاکتورهای تاثیرگذار است. ماشین های باربری هر یک تحمل وزن و ظرفیت مشخصی دارند و بایستی که برای جا به جایی آن ها از ماشین مناسبی نیز استفاده شود.

یکی از بارهای که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند، بارهایی هستند که دارای وزن و حجمی بیش از ظرفیت این دو خودروی نقلیه می باشند.

باربری و اتوبار صداقت بار | حمل اثاثیه منزل بصورت شبانه روزی در تهران
باربری و اتوبار صداقت بار | حمل اثاثیه منزل بصورت شبانه روزی در تهران

خدمات صداقت بار  

برای جا به جایی بارهای مختلف به ماشین های متفاوتی نیز نیاز می باشد تا اینگونه بار به سلامت از مقصد به مبدا برسد. هر چه ماشین باربری مناسب تر و هماهنگ تر با حجم و وزن بار انتخاب گردد، به همان اندازه ریسک جا به جایی نیز کمتر می شود و می توان از بروز هر گونه آسیب پیش بینی نشده ای جلوگیری کرد.

در این مقاله سعی کردیم بارهایی که نباید با نیسان و وانت جابجا شوند را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم مطالعه آن برای شما عزیزان مفید واقع شود. در صورتی که تعداد و حجم وسایل شما کم است، استفاده از خودروهای وانت و نیسان پاسخگو می باشد. اما در صورتی که حجم لوازم شما متوسط باشد، بهتر است از خودروهایی شامل کامیونت، کامیون، هیوندا، ایسوزو برای جا به جایی آن استفاده کنید. برای وسایل بسیار زیاد و یا خیلی سنگین نیز خودروهایی شامل خاور، ترانزیت و کمپرسی کارایی دارند.

صداقت بار از شرکت های باربری معتبر در شهر تهران می باشد که انواع خودروهای کاربردی در زمینه باربری را موجود دارد تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان باشد. شما عزیزان که در انتخاب خودروی باربری مناسب برای حمل بار خود تردید دارید، می توانید با کارشناسان صداقت بار تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. اینگونه می توانید با صرفه جویی در هزینه، از بروز اشتباهات و همینطور اتلاف وقت نیز جلوگیری نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *