تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

شرکت‌های باربری، حمل و جابه‌جایی انواع کالا را برای مردم عادی و شرکت‌ها بسیار آسان کرده‌اند و در نوع خود انقلاب بزرگی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای ایجاد نموده‌اند. اما برآورد هزینه‌های باربری مسئه‌ای مهم برای افراد و صاحبان مشاغل است. اینکه هزینه نهایی بر چه اساسی محاسبه می‌شود و آیا بر اساس نرخ ثابتی این قیمت‌ها اعلام می‌شوند یا نه، سوالی است که مطمئنا ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است.

اگر به این فکر می‌کنید که به نحوی هزینه‌های حمل بار را کاهش دهید، باید بدانید یکی از راه‌های کاهش دادن هزینه‌های باربری اطلاع از نحوه محاسبه نرخ باربری است، بنابراین قصد داریم در این متن به مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت باربری اشاره‎‌ای داشته باشیم.

چه عواملی روی قیمت باربری تاثیر دارد؟

اینکه بر چه اساس نرخ نهایی باربری تعیین می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اتحادیه باربری تهران هر ساله نرخ‌های جدید و مشخصی را به شرکت‌های باربری و ترابری عضو اعلام می‌کند تا بر اساس آن خدمات خود را ارائه دهند و قیمت‌های منصفانه‌ای به مشتری اعلام شود. البته بعضی از این شرکت‌ها در جهت سرعت بخشیدن و آسان‌تر کردن فرآیند بارگیری و باربری، خدماتی جانبی نیز ارائه می‌دهند که بر روی نرخ نهایی تاثیرگذار است و شما با توجه به میزان بودجه خود می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.

باربری برون شهری صداقت بار | اتوبار مطمئن
باربری برون شهری صداقت بار | اتوبار مطمئن

مسافت بین مبدا و مقصد

مسافت یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های باربری است. هر چه فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد سوخت بیشتری مصرف شده و زمان بیشتری از راننده گرفته می‌شود، در نتیجه هزینه‌ها بالاتر می‌رود. فاصله طی شده کمتر، هزینه‌های به مراتب کمتری را نیز برای شما در پی خواهد داشت.

نوع بار

جدا از مسافت طی شده، نوع بار نقش بسیار مهمی در محاسبه قیمت باربری خواهد داشت. انتخاب وسیله مناسب حمل و نقل توسط شرکت باربری، کاملا به نوع بار و وزن بار بستگی دارد و از بین مدل‌های مختلف مثل کامیون، خاور، کامیونت، وانت، نیسان و… بهترین و به صرفه‌ترین را جهت باربری انتخاب می‌کنند.

وزن بار

مشخص است که وزن بار نیز مثل مسافت و نوع بار، عامل بسیار مهمی در تعیین نرخ باربری است. معمولا وزن بار یا محموله را بر اساس تن در نظر می‌گیرند و نرخی را برای آن تعیین می‌کنند. هر چه بار سنگین‌تر باشد، هزینه‌های سوخت گیری نیز به مراتب بالاتر می‌رود. البته باید در نظر داشت که بار سنگین ممکن است هزینه‌هایی از لحاظ تعمیر ماشین برای راننده به همراه داشته باشد.

نوع وسیله حمل و نقل باربری

شرکت‌های باربری با توجه به چند فاکتور، مناسب‌ترین وسیله حمل و نقل را جهت باربری پیشنهاد می‌دهند. بر اساس وزن بار و نوع بار بهترین وسیله را از میان کامیون، خاور، نیسان، کامیونت و… انتخاب می‌کنند. نوع ماشین انتخابی روی قیمت باربری تاثیرگذار است و یکی از دلایل آن میزان سوخت مصرفی متفاوت توسط هر کدام از این ماشین‌ها است. الیته ماشین‌های قدیمی میزان سوخت مصرفی بالاتری نسبت به ماشین‌های جدید دارند.

بسته بندی بار و محموله

لوازم، کالا و محموله‌های مختلف جهت باربری، به بسته بندی محکم و مطمئن  نیاز دارند تا در حین جابه‌جایی آسیب نبینند. بسته بندی حرفه‌ای از جمله خدماتی است که شرکت‌های باربری معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهند و تیمی از افراد و کارگران ماهر را بنا به درخواست مشتری، به این منظور ارسال می‌کنند. این تیم بنا به تجربه چندین ساله خود با توجه به نوع بار، بهترین بسته بندی و بارگیری را ارائه می‌دهند.

بیمه نامه بار

بیمه نامه اگرچه هزینه‌های باربری و حمل و نقل را افزایش می‌دهد اما سبب اطیمنان و آسودگی خاطر شما می‌شود. شرکت باربری کل محموله و کالایی که باید جابه‌جا شود را در برابر هر گونه آسیب احتمالی و اتفاقاتی که ممکن است در حین باربری اتفاق افتد، بیمه می‌کند. در صورت بروز مشکل و خسارت، شرکت موظف است همه خسارات واردشده را برای کارفرما جبران نماید.

باربری و اتوبار صداقت بار

باربری و اتوبار صداقت بار یکی از شرکت‌های باربری باسابقه تهران در زمینه حمل و جابه‌جایی انواع محموله و اثاث به نقاط مختلف تهران و نیز به سایر نقاط کشور می‌باشد. صداقت بار در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی است.

قیمت باربری صداقت بار مطابق با قیمت تعیین شده اتحادیه باربری تهران بوده و کاملا منصفانه خواهد بود. مشاورین این شرکت طبق تجربه چندین ساله خود، راهنمایی‌های لازم را جهت باربری به صرفه ارائه می‌دهند و در مورد وسیله نقلیه مناسب و بهترین زمان باربری اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند.

کل لوازم و محموله‌ای که توسط صداقت بار جابه‌جا می‌شود، بیمه می‌شود تا احتمال هر گونه آسیب و خسارت را، برای کارفرما به صفر برساند. کادر مجرب صداقت بار بسته به نوع محموله و کالا بهترین بسته بندی را بنا به درخواست کارفرما انجام می‌دهند و بهترین لوازم بسته بندی را در این امر به کار می‌گیرند.

4.3/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *