تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

اسباب کشی در زمان بارداری، کاری سخت و پرمشقت است و ممکن است سلامت مادر و فرزند دلبند او به خطر بیافتد. با توجه به خطرات احتمالی اسباب کشی در زمان بارداری، توصیه می شود که نقل مکان خود را به زمانی بعد از متولد شدن فرزند خود موکول کنید اما اگر مجبور به نقل مکان هستید، لازم است نکاتی را رعایت کنید همچنین پیشنهاد می شود از شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری برای اسباب کشی کمک بگیرید. این شرکت ها، ارائه دهنده خدماتی همچون بسته بندی لوازم، حمل لوازم، باز کردن بسته بندی ها و چیدمان لوازم در منزل جدید را ارائه می کنند و با بهره مندی از این خدمات، اسباب کشی آسان و بدون خطری را تجربه خواهید کرد. دعوت می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای نکات مهم بارداری در زمان اسباب کشی راهنمایی کنیم.

بارداری در زمان اسباب کشی نکاهم مهم که باید توجه کنیم.
بارداری در زمان اسباب کشی نکاهم مهم که باید توجه کنیم.

اسباب کشی بدون دردسر در زمان بارداری

اسباب کشی به تنهایی زحمت زیادی دارد حال اگر باردار باشید، زحمات شما دو چندان خواهد شد و باید بیشتر مراقبت کنید. البته اگر به چند نکته مهم توجه کنید و با برنامه ریزی پیش بروید، خطری سلامت شما و فرزندتان را تهدید نخواهد کرد. برای اسباب کشی در زمان بارداری، لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید :

برنامه ریزی بارداری در زمان اسباب کشی

برای اسباب کشی در زمان بارداری، برنامه ریزی درست و منظمی تنظیم کنید تا استرس زیادی به شما وارد نشود. ممکن است طی چند روزی که درگیر اسباب کشی و جمع کردن وسایل هستید، حوصله و انرژی انجام دادن کارهای منزل را نداشته باشید و همین موضوع می تواند باعث فشرده شدن کار شما در روزهای نزدیک به اسباب کشی شود. به همین خاطر توصیه می شود کارهای جمع کردن لوازم خانه را از چند هفته قبل از تاریخ نقل مکان شروع کنید تا دچار فشار شوید.

مطالعه کنید: چه تعداد کارتن در روز اسباب کشی نیاز هست

کمک گرفتن از دوستان

شما باردار هستید و در شرایط سختی قرار دارید پس حتما از نزدیکان و دوستان خود کمک بگیرید و با آنها تعارف نداشته باشید. برای جمع کردن و گذاشتن وسایل سنگین، از دوستان خود کمک بخواهید و شما فقط کارهای کوچک را انجام دهید.

بارداری در زمان اسباب کشی و توجه به تغذیه

شاید در زمان اسباب کشی برای درست کردن غذا وقت زیادی نداشته باشید اما باید به تغذیه خود توجه کنید و هیچ کدام از وعده های اصلی و میان وعده ها را حذف نکنید. در کنار تغذیه مناسب، لازم است استراحت کافی هم داشته باشید.

برچسب زدن به کارتون ها

بعد از جمع کردن و بسته بندی کردن وسایل در کارتون ها، به آنها برچسب بزنید تا بعد از نقل مکان به منزل جدید، بدانید که هر کدام از وسایل در کدام کارتون ها قرار دارند. هنگام برچسب زدن کارتون ها، حتما به شکستنی بودن وسایل توجه داشته باشید و اگر کارتون دارای ظرف شکستنی است، برچسب شکستنی روی آن بچسبانید.

بارداری در زمان اسباب کشی و تحت نظر پزشک بودن

حتما در زمان اسباب کشی، تحت نظر پزشک باشید و اگر هم فرصت و حوصله مراجعه حضوری به مطب پزشک را ندارید، می توانید به صورت آنلاین هم پزشک موردنظرتان را جستجو کنید. تک به تک توصیه های پزشک خود را رعایت کنید زیرا او تنها فردی است که درباره شرایط بارداری شما آگاهی دارد و اگر اسباب کشی برای شما آسیب زا باشد، حتما به شما خواهد گفت.

تحت نظر پزشک بودن در زمان اسباب کشی
تحت نظر پزشک بودن در زمان اسباب کشی

استراحت در زمان اسباب کشی

اگر برای اسباب کشی به درستی برنامه ریزی کرده باشید، چند روز مانده به تاریخ نقل مکان، تمام کارهای شما تمام می شود و می توانید کمی استراحت کنید. بهتر است چند روز را به استراحت خود اختصاص دهید تا به آرامش برسید و بدون استرس برای حمل اسباب منزل خود آماده شوید.

مطالعه کنید: روش صحیح بسته بندی و حمل یخچال در اسباب کشی

بارداری در زمان اسباب کشی و بسته بندی لوازم

سخت ترین مرحله اسباب کشی و نقل مکان، بسته بندی کردن حجم زیادی از ظرف و ظروف، لوازم برقی و وسایل خانه است و نیاز به هفته ها زمان دارد. این کار برای خانم بارداری که شرایط حساسی دارد و نباید کار سنگین کند، دشوار تر است و ممکن است برای خود و فرزند او آسیب زا باشد. اگر شما هم باردار هستید، توصیه می کنیم بسته بندی لوازم خود را دست تنها انجام دهید و حتما از دوستان، خانواده و آشنایان خود کمک بگیرید.

البته راه بهتر برای بسته بندی لوازم منزل در زمان اسباب کشی این است که از خدمات بسته بندی لوازم شرکت های باربری بهره مند شوید. با استفاده از این خدمات، زحمتی هم برای دیگران نخواهید داشت و لوازم شما به بهترین شکل بسته بندی خواهند شد.

اتوبار صداقت بار، ارائه دهنده خدمات بسته بندی لوازم است و می تواند در کمتر از چند روز، کل لوازم منزل شما را کاملا اصولی و ایمن، بسته بندی کند. این شرکت برای جمع کردن و بسته بندی لوازم منزل شما، یک تیم حرفه ای را اعزام می کند که با دقت کامل و بدون آسیب زدن به لوازم شما، آنها را بسته بندی می کنند. برای این کار، از تجهیزات لازم مثل انواع کارتن، فوم های چند لایه، نایلون های حباب دار کوچک و بزرگ و انواع چسب های بزرگ و قطور استفاده می شود تا لوازم در مطمئن ترین و ایمن ترین حالت ممکن، حمل شوند.

مطالعه کنید: بسته بندی جواهرات و لوازم ارزشمند در اسباب کشی

بارداری در زمان اسباب کشی و حمل لوازم

برای حمل لوازم خود می توانید از خدمات کامیون باربری استفاده کنید. حمل کردن اثاثیه منزل با استفاده از کامیون، چند مزیت دارد؛ مزیت اول این است که در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد زیرا کامیون فقط یکبار از مبدا تا مقصد خواهد رفت و کل لوازم هم با یک سرویس، نقل مکان می شوند. مزیت دیگر حمل لوازم منزل با کامیون، آسیب ندیدن لوازم است و اگر کامیون از نوع مسقف باشد، در صورت بارندگی نیز آسیبی متوجه لوازم شما نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات کامیون باربری، حتما شرکت معتبری را انتخاب کنید و از ارائه بیمه نامه و بارنامه توسط شرکت، اطمینان حاصل کنید. اتوبار صداقت بار، ارائه دهنده خدمات حمل بار با کامیون و خاور می باشد و لوازم شما را بیمه می کند. می توانید از خدمات این شرکت برای اسباب کشی بدون دردسر در دوران بارداری خود بهره مند شوید و نگران آسیب دیدن لوازم خود حین حمل و نقل نباشید. برای حمل لوازم منزل شما با کامیون، پرسنل اعزام خواهند شد که تجربه و مهارت بالایی در این کار دارند.

چیدمان اثاثیه و کمک گرفتم برای اسباب کشی از آشنایان | صداقت بار
چیدمان اثاثیه و کمک گرفتم برای اسباب کشی از آشنایان | صداقت بار

بارداری در زمان اسباب کشی و چیدمان اثاثیه

چیدمان اثاثیه خود در منزل حداقل یک هفته تا ده روز زمان می برد و یک کار سنگین برای خانم های باردار محسوب می شود. به همین خاطر توصیه می کنیم برای چیدمان لوازم و اسباب منزل خود، از افرادی که این خدمات را ارائه می دهند کمک بگیرید. در صورت تمایل، می توانید با شرکت صداقت بار تماس بگیرید تا تیم حرفه ای چیدمان لوازم خانه را به منزل شما اعزام کند. تیم اعزام شده، بسته بندی ها را باز کرده و تمام وسایل مثل مبلمان، لوازم برقی، ظرف و ظروف، سرویس خواب، فرش ها، لوازم دکوری و … را چیدمان می کنند.

با بهره مندی از خدمات چیدمان اثاثیه اتوبار صداقت بار، می توانید به استراحت بپردازید و به تغذیه خود رسیدگی کنید. در 9 ماه حساس دوران بارداری، هرگز خود را درگیر کارهای سنگینی مثل بارداری نکنید و فرقی هم ندارد که در ماه چندم بارداری هستید. شرکت اتوبار، در تمام مراحل بسته بندی لوازم، حمل اثاثیه و چیدمان لوازم در منزل جدید، در کنار شماست تا بهترین تجربه اسباب کشی در دوران بارداری را برای شما رقم بزند.

1.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *