تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

از رایج ترین کار هایی که افراد اجاره نشین انجام می دهند، اسباب کشی است. بدون شک هر فردی در زندگی خود یک بار هم که شده این کار را تجربه کرده است. نکتهٔ بسیار مهم و قابل تأمل در اسباب کشی سالم ماندن وسایل می باشد. شاید در بین دوستان و آشنایان خود شاهد گلایه های زیاد آن ها از آسیب دیدن وسایلشان بوده اید، به شما توصیه می کنیم برای حفظ و تضمین سلامت وسایل خود حواستان را در قسمت بسته بندی خیلی جمع کرده و در بین اثاثیه حتماً از نایلون های حباب دار استفاده کنید. انتخاب کردن کارتن های مقاوم هم در این بخش بسیار مهم و حایز اهمیت است. دقت کنید هیچ گاه برای صرفه اقتصادی از کارتن های معمولی که مناسب این کار نیستند، استفاده نکنید. زیرا کارتن های اسباب کشی دارای استحکام بالایی بوده و از لایه های بیش تری ساخته شده اند.

بهترین کارتن های اسباب کشی ۵ و یا ۷ لایه است. استفاده کردن از این کارتن ها در اسباب کشی باعث بالا رفتن امنیت لوازم شده و حتی در زمان بارندگی نیز احتمال نفوذ آب به داخل آن ها کم تر است زیرا آب نمی تواند از چند لایه عبور کند.

انواع کارتن اسباب کشی

در بازار می توانید انواع مختلفی از کارتن های اسباب کشی در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ و در لایه های 5،3 و ۷ را یافته و از هر کدام با توجه به نیاز خودتان استفاده کنید. امروزه کارتن های اسباب کشی تبدیل به وسایل حیاتی و ضروری در این کار شده اند. به خاطر همین تولید کنندگان به فکر ساخت انواع مختلفی از این کارتن ها در سایز، وزن و مقیاس های متفاوتی هستند.

کارتن سه لایه برای اسباب کشی
کارتن سه لایه برای اسباب کشی

    کارتن های سه لایه

– دارای وزن سبک حدود ۱۸ گرم

– دارای سه لایه (دو لایه اصلی و یک لایهٔ شیار دار)

– کارتن های بسیار فیکس

– مثل کارتن موزی

– دارای برش های دستگیره و منفذ لازم

– بدون چاپ و اطلاعات

– برای استحکام دادن بیشتر استفاده از چسب و نوار

– مناسب برای بسته بندی لوازم سبک و غیر شکستنی مانند وسایل آشپزخانه، کتاب، البسه و …

بسته بندی اثاثیه منزل در صداقت بار با کارتن های با کیفیت
بسته بندی اثاثیه منزل در صداقت بار با کارتن های با کیفیت

    کارتن های ۵ لایه

– مناسب برای بسته بندی وسایلی سنگین تر از ۱۸ گرم

– داری ۵ لایه (سه بخش اصلی و دو لایه شیار دار)

– دارای مقاومت بسیار قابل توجه

– مخصوص دستگاه های حساس به ضربه

    کارتن های ۷ لایه

– مناسب برای اجسام بزرگ و سنگین

– دارای مقاومت بسیار زیاد

– دارای ۷ لایه (پنج بخش اصلی و دو شیار)

– برای وسایل بزرگ و حساس

– برای استحکام بیشتر دور آن نخ پیچی

– مانند کارتن های بزرگ

کارتن رگال دار برای اسباب کشی
کارتن رگال دار برای اسباب کشی

کارتن رگال دار

– شبیه کمد لباس مقوایی برای جابه‌جایی لباس ها

– دارای آویز برای راحتی در جابه‌جایی لباس ها

– بدون کثیف و چروک شدن البسه در زمان اسباب کشی

– معروف به کارتن بسته بندی لباس

– ظرفیت هر کارتن رگال دار ۱۲ دست لباس

انتخاب کارتن اسباب کشی
انتخاب کارتن اسباب کشی

بهترین راه برای انتخاب کارتن اسباب کشی

سعی داریم در این مطلب بهترین راه برای انتخاب کارتن اسباب کشی را با هم بررسی کنیم؛ تا بتوانید به راحتی این کار را تجربه نمایید. اصلی ترین و مهمترین مرحله در یک اسباب کشی تهیه کارتون برای ایمنی هر چه بیشتر وسایل در طول اسباب کشی می باشد. پس فراموش نکنید که در انتخاب نوع آن حتماً اصول را رعایت کرده تا به بهترین نحو این کار انجام گیرد. از جمله نکات مهم که در زمان اسباب کشی باید به آن ها توجه کنید جنس، ضخامت و اندازه کارتن های موجود در بازار است. در هنگام انتخاب نوع کارتن آن را متناسب با وسایل خود انتخاب کنید.

حتماً می دانید که کارتن ها در بازار دارای سایز و اندازه های مختلفی هستند که هرکدام خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال مقاومت کارتن هایی که در اندازه های کوچک‌تری می توان یافت بیشتر و برای بسته بندی لوازم سنگین تر کاربرد بیشتری دارند.

همین طور در بازار کارتن دارای ضخامت های گوناگونی وجود دارند مانند کارتن های 3، ۵ و ۷ لایه.

چرا کارتن اسباب کشی بهترین وسیله حمل اثاثیه هستند؟

کارتن حمل اثاثیه باید دارای استحکام لازم برای حمل لوازم خانه باشد و برای اسباب کشی بی دردسر و راحت بهترین وسیله است. از مزایای کارتن اسباب کشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    – نظم دیدن بیشتر بسته بندی لوازم منزل

    – کارتن حمل اثاثیه مانع آسیب دیدن لوازم

    – انجام شدن سریع خدمات اسباب کشی

    – حمل راحت اسباب توسط کارگر اسباب کشی

    – امکان برچسب زدن روی کارتن

انواع کارتن های اسباب کشی

۱ – کارتن خالی

۲ – کارتن مخصوص شکستنی

۳ – کارتن بایگانی

۴ – کارتن زونکن

۵ – کارتن پستی

۶ – کارتن آماده

۷ – کارتن موزی

۸ – کارتن رگال دار (کارتن بسته بندی لباس)

۹ – کارتن اسباب کشی

10- کارتن خیلی بزرگ

کاربرد های کارتن های اسباب کشی

با توجه به جابه‌جایی های امروزه و نبودن وقت و زمان کافی برای سرعت بخشیدن به انجام امور، باید نسبت به برخی کارهای خود توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا کارها سریع تر و راحت تر جلو بروند. برای آسانی و سریع تر شدن اسباب کشی ها و جابه‌جایی ها انتخاب کردن یک کارتن مناسب نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند. شما با کمک کارتن های اسباب کشی که در بازار موجود است می توانید در مدت زمان کم هم تمام وسایل خود را بسته بندی و آن را به راحتی جابه جا کنید.

همچنین شما در زمان استفاده از کارتن های اسباب کشی ایمنی لازم را برای جابه‌جایی وسایل ایجاد می کنید. با توجه به حساسیت و ظرافت لوازم و کالاهای امروزی باید حتماً نسبت به جابه‌جایی آنها کمال دقت خود را به کار ببرید تا خسارتی به وجود نیاید و مجبور نباشید هزینه زیادی را متحمل شده و نسبت به جایگزینی و خرید دوباره وسایل آسیب دیده اقدام کنید.

خوشبختانه انواع کارتن های اسباب کشی، این ایمنی را طبق مقاومت خود ایجاد کرده و شما دیگر هیچ دغدغه و نگرانی را در این مورد نخواهید داشت. توجه داشته باشید که شما می توانید از این کارتن ها برای بسته بندی اثاثیه منزل مانند: کفش، کتاب، لباس، دکوری های منزل، لوازم خواب، ظروف آشپزخانه، لوازم تزئینی و همه وسایل خرده ریز و غیره استفاده کنید. شما با بسته بندی های جداگانه و با کمک این کارتن ها، دیگر نباید دغدغه گم شدن یا شکستن آنها را داشته باشید.

سخن پایانی

شاید در نگاه اول تهیه کردن کارتن های اسباب کشی از خرج های بیهوده و اضافی به نظر برسد. اما هنگامی که به اهمیت کارتن های اسباب کشی پی می برید که زمان جابه جایی با صحنه های تلخی مثل آب گرفتن یک وسیله برقی یا شکستن یک شی روبرو شوید. کارتن های اسباب کشی به خوبی می توانند اسباب منزل را با حداقل آسیب دیدگی و حداکثر امنیت به مقصد برسانند. کارتن های اسباب کشی در سایز و اندازه های گوناگون تولید می شوند. همین طور بر اساس اهمیت وسیله می توان از کارتن های یک لایه، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه استفاده کرد. کاملاً واضح و شفاف است که با رعایت اصول بسته بندی در اسباب کشی می توان با حداقل آسیب دیدگی لوازم را به منزل جدید برد. متأسفانه این روزها اسباب کشی به یک کابوس وحشتناک برای خانم ها تبدیل شده ولی به آسانی می توانید با رعایت کردن خیلی از نکات ریز و جامع یک اسباب کشی مطلوب و شیرین داشته باشید.

اگر به دنبال خرید کارتن های مناسب اسباب کشی هستید می توانید با شماره تلفن 1786 تماس حاصل فرمایید ما در صداقت بار فروش انواع کارتن و لوازم مورد نیاز اسباب کشی راه اندازی کرده ایم تا مشتریان به راحتی به این لوازم دسترسی داشته باشید.

با کمک ما در صداقت بار می توانید یک اسباب کشی ایده آل را تجربه کنید. ما در این مجموعه با استفاده از کارتن های اسباب کشی مناسب و اصولی به شما این مژده را می دهیم که باید دیگر با خاطرات تلخ آسیب دیدن وسایل خود در زمان اسباب کشی خداحافظی کنید.

3.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *