ارسال پرسنل جهت نظافت کار منزل

نظافتی (ارسال پرسنل خانم و آقا جهت نظافت محل کار و خانه که شامل موارد راه پله، اتاق نشیمن، پارکینگ، حیات و…)

یکی از کارهایی که همه ما در طول سال به ناچار بارها و بارها باید آن را انجام دهیم، مرتب کردن خانه و وسایل آن و تمیز کاری است. از طرف دیگر امروزه بیشتر افراد به علت داشتن مشغله های زیاد، زمان کافی برای انجام دادن این کارها را ندارند. انجام کارهای خانه و نظافت کار منزل وقتی دشوارتر می شود که قرار باشد یک مهمانی هم برگزار کنیم. در این شرایط کمک گرفتن از نیروهای خدماتی برای نظافت کردن منزل، علاوه بر خستگی کمتر باعث می شود تا شما این فرصت را پیدا کنید که در کنار مهمانان خود باشید.

شرکت های ارائه دهندهٔ خدمات نظافتی با نیروهای آموزش دیده و زبده خود قادرند خدمات گوناگونی را برای شما به نحو احسنت انجام دهند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خانه تکانی و نظافت کامل فصل بهار و نوروز
  • نظافت کردن فضاهای مشترک بین ساختمان
  • نظافت کردن داخل منزل و شرکت
  • نظافت کردن پارکینگ و حیاط آپارتمان

شما این امکان را دارید که برای درخواست نیروی نظافتی آقا و خانم برای هر یک از این موارد فوق با شرکت باربری و اتوبار صداقت بار تماس گرفته و درخواست نظافت منزل بدهید. یکی از مواردی که در زمان نظافت منزل و انتخاب شرکت خدماتی و نیروی نظافت برای هر فردی دارای اهمیت می باشد، هزینه های آن است. این نکته را فراموش نکنید متراژی که نظافت می شود روی قیمت دریافتی تأثیر دارد.

ارسال پرسنل نظافتی در باربری صداقت بار
ارسال پرسنل نظافتی در باربری صداقت بار

قیمت نظافت کار منزل


این که شما تصمیم بگیرید کدام قسمت از خانه و یا آپارتمان خود را نظافت کنید در روی هزینه نظافت منزل تأثیر زیادی خواهد داشت. به غیر از نظافت کردن داخل منزل، شما می توانید درخواست خدمات نظافت راه پله، راهرو و بقیه فضاهای مشترک ساختمان را هم داشته باشید. کارهای نظافتی که در داخل منزل یک نظافتچی می تواند انجام دهد شامل مواردی از جمله شستن ظروف، جارو کردن، پاک کردن شیشه ها، شستن لباس و ملحفه ها، گردگیری وسایل، اتو کردن لباس ها و غیره باشد.

نظافت بخش های مشترک ساختمان مانند پاک کردن شیشه ها، شستشو و جارو کردن راه پله ها، تمیز کردن پارکینگ و… است. هزینه نظافت کردن پارکینگ و راه پله روی تعرفه های نظافت منزل تأثیر می گذارد.

برخی از شرکت های خدماتی نظافتی طبق متراژ خانه تعرفه نظافت منزل را حساب می کنند. در این صورت دلایلی مثل متراژ خانه، سرویس های بهداشتی، تعداد اتاق ها روی میزان دستمزد نظافتچی تأثیر بسیاری خواهند داشت. در بعضی از موارد ممکن است برای اینکه کارهای خانه شما سریع تر انجام شوند از چند نظافتچی هم ‌زمان برای کار نظافت کمک بگیرید. پس این امر مسلم است که با اضافه کردن تعداد نیرو‌های خدماتی، هزینه نظافت هم بیشتر می شود.

مدت زمان کار نظافتچی


از عوامل مؤثر دیگر که در روی هزینه های نظافت منزل اثر مستقیم دارد، مدت زمان کار نظافتچی است. این نکته مهم را باید در نظر بگیرید که هر چند مدت زمان و فواصل تمیز کاری منزل شما کوتاه‌تر باشد، در دفعات بعد زمان کمتری صرف آن شده و هزینه شما پایین می آید.

به طور معمول حداقل 4 ساعت برای کار یک نیروی نظافتچی می توان در نظر گرفت و بر اساس حجم کار مورد نیاز و طبق لیست قیمت نظافت منزل، دستمزد نظافتچی محاسبه می شود. از سفارش هایی که ساعات زیادی را از شرکت‌های خدماتی به خود اختصاص می دهد می توان به خانه تکانی شب عید اشاره کرد.

وسایل نظافتچی و تعیین هزینه ها


از آنجا که به همراه داشتن همه وسایل برای یک نظافتچی منزل و ساختمان کار مشکلی است، به همین علت در اکثر موارد این نیروها هیچ وسیله ای برای انجام امور نظافتی به همراه خود نمی آورند. پس لازم است صاحبخانه وسایل مورد نیاز برای نظافت و تمیز کاری را از قبل تهیه کند و در اختیار نیروی نظافتچی قرار دهد. اگر شما به هر دلیلی نمی توانید لوازم را از قبل تهیه کنید، بهتر است با شرکت از قبل هماهنگ شده و از آن ها در خواست کنید تا به همراه نیروی اعزامی وسایل و فاکتور را هم بفرستند. ولی اگر خودتان قصد تهیه دارید از نیروی نظافتچی بپرسید چه چیزی را برای انجام کار خود لازم دارد. در هر صورت در زمان محاسبه هزینه نظافت منزل، مبلغ وسایل نظافت را هم باید به هزینه های کلی خود اضافه کنید.

سخن پایانی


اگر شما هم برای خانه یا محل کار خود به هر مناسبتی به دنبال یک نیروی نظافتچی بودید که در انجام کارهای خود ظریف و دقیق باشد مانند تمیز کردن لکه های روی مبل، تمیز کردن هود آشپزخانه، گردگیری لوازم منزل، اتو کردن لباس ها و … به شما پیشنهاد می کنیم تا با ما تماس گرفته و گزینه های مناسبی از نیروی خانم را در اختیار بگیرید. ولی در مواردی که کار سخت می شود مانند نظافت راهروها، شستن و جابه‌جایی فرش ها، تمیز کردن آشپزخانه، گردگیری سقف و بالکن، تمیز کاری پارکینگ، جابه‌جا کردن وسایل سنگین و… یک نظافتچی آقا بهتر از پس کار بر می آید.

موسسه باربری و اتوبار صداقت بار تهران | پاسخگویی شبانه روزی هفت روز هفته | تلفن تماس 1786 بدون پیش شماره حتی با موبایل