باربری مبل و جهیزیه

باربری و اتوبار تهران صداقت بار با کادری  مجرب و متعهد که 24 ساعته و هفت روز هفته بدون تعطیلی آماده خدمات رسانی می باشد

باربری صداقت بار که با بیش از 5 سال سابقه کار در حوزه حمل و نقل عمومی مانند حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، اسباب کشی ، باربری تهران به شهرستان و… بی شک جزو 10 شرکت برتر باربری در استان تهران می باشد.

باربری
باربری

این شرکت برای متمایز نشان دادن خود خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می دهد مانند :

بسته بندی وسایل منزل در حین اسباب کشی ، استفاده از بیمه باربری ، استفاده از کارگران با اخلاق و با سلیقه ، چیدمان وسایل منزل طبق سلیقه مشتری ، استفاده از وسیله نقلیه تمیز و استاندارد ، ارسال بار به تمام نقاط ، باربری درون شهری و برون شهری در تهران و….

حمل بار سنگین مبلمان و گاوصندوق
حمل بار سنگین مبلمان

حمل مبل

باربری صداقت بار حمل مبل نیز در کنار اسباب کشی خود انجام می دهد . فروشنده های مبل می توانند با ما تماس بگیرند و مبل مشتری را به هر نقطه از تهران و یا ایران ارسال نمایند . 

باربری مبلمان بی شک یک دغدغه ای مهم هم برای مشتری و هم فروشنده هست تا چگونه مبل خریداری شده را به محل ارسال و یا بیاورد. صداقت بار این مشکل  را هم برای فروشنده و هم برای خریدار برای همیشه رفع می کند و تنها کافی هست تا با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگرید تا مبل خود را در جلوی منزل تحویل بگرید.

شاید از خود بپرسید ایا مبل ما ضمانت می کنید تا در حین باربری مشکلی پیش نیاید؟

جواب شرکت باربری صداقت بار : بله می باشد . صداقت بار در طول حمل مبل ، مبلمان شما را بیمه و ضمانت می کند تا هیچ مشکلی برای مبل شما در طول جابجایی پیش نیاید و مبل خود را تحویل بگیرید.

برای رزرو وقت باربری و مشاوره رایگان با مشاور های ما می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

44360360

تلفن چهار رقمی 1786