تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

فصل پاییز بهترین زمان برای اسباب کشی 

این زمان از سال به دلیل تعطیلی مدارس که میتوان روی  کمک افراد محصل خانواد برای اسباب کشی حساب ویژه باز کرد و طولانی بود روز و همچنین گرم بود هوا بهترین زمان برای اسباب کشی می باشد. از آن طرف ها افراد مستجر تاریخ اتمام قرار داد خانه خود را صاحب خانه در این سه ماه تابستان قرار می دهند.

بیشتر افراد اسباب کشی را بسیار دشوار و طاقت فرسا می دانند. اما اینگونه نیست بیشتر کارهای که فکر می کنیم سخت هست به دلیل انجام آن بدون برنامه ریزی میباشد. اگر شما یک چک لیست کامل از کلیه کارهای که برای اسباب کشی به دست داشته باشید و مرتب آن ها را انجام دهید بی شک یک اسباب کشی آسان و به یاد ماندی را خلق خواهید کرد.

در هنگام جابجایی حتما از دوست و آشنایان خود کمک بطلبید تا هم سریع تر جابجا شوید و هم وسایل سنگین را راحت تر جابجا کنید. 

یکی از مراحل سخت هر اسباب کشی جابجایی وسایلی همچون یخچال ، پیانو ، آکواریوم ، لباش شویی و… می باشد که به تنهای و بدون داشتن تجربه نمی توان آن را حتی یک متر در خانه تکان داد. باز می توانید از دوستان و آشنایان خود که نیروی بدنی فوق العاده و قوی دارند استفاده کنید. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در تهران دوست آشنایی ندارید می توانید از کارگران باربری که متخصص اینگونه کار ها می باشند استفاده کنید و در مقابل هزینه ای پرداخت کنید.

شما می توانید در حالت کلی به دو صورت اسباب کشی کنید یا خودتان انجام دهید این پروسه اسباب کشی را یا از شرکت های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی استفاده کنید و حمل بار اثاثیه منزل خود را به تیم حمل بار باربری و اتوبار های بسپارید. اگر هزینه و سلامت جسمی تان برایتان مهم هست بهتر هست به یکی از شرکت های باربری در تهران اثاث کشی منزل یا دفترکار تان را بسپارید.

افرادی که در باربری ها کار می کنند بی شک قبل از شما پروژه های زیادی انجام داده اند و تجربه زیادی در جابجایی انواع منازل دارند. بیشتر این افراد نیروی بدنی فوق العاده ای  دارند که وسایل سنگین منزل را به تنهای از چند طبقه به پایین و یا به بالا می برند بدون کوچک ترین صدمه ای .

حال اگر جزو آن دسته از مستجر های هستید که وقتان تمام شده یا خانه جدید خریدین که شرکت ما برای شما آرزوی سلامتی و خانه دار شدنتان را از خداوند تعالی می خواهد، یا خانه جدیدی اجاره گرفتید شرکت باربری صداقت بار با تیم با اخلاق و منظم خود آماده هرگونه کمک و یاری رساندن به شما عزیزان می باشد. فقط کافی هست با شما تلفن ویژه 1786 بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *