تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

البته با وجود شرکت‌های باربری و حمل اثاث این نگرانی کمتر شده زیرا خدماتی که ارائه می‌دهند کاملا در جهت آسان کردن روند اسباب کشی است. اما هزینه‌ای که جهت جابه جایی اثاث و وسایل به این شرکت‌ها پرداخت می‌کنیم بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ در ادامه متن قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم تا عومل موثر بر نرخ نهایی اسباب کشی را بشناسید.

انتخاب کارتن اسباب کشی
عوامل موثر در تعرفه اسباب کشی

عوامل موثر در تعرفه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

عوامل زیادی روی نرخ باربری تاثیر دارند و هر کدام به طور مجزا محاسبه می‌شوند. در ادامه به ذکر تمام این موارد می‌پردازیم.

میزان مسافت بین مبدا و مقصد

مسافت عامل بسیار مهمی در محاسبه نرخ اسباب کشی خواهد بود. هر چه فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد و یا شرایط ترافیک و آب و هوا به گونه‌ای باشد که ماشین حمل بار دیرتر به مکان مورد نظر برسد، زمان بیشتری صرف می‌شود که روی قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. بعضی از شرکت‌های باربری بر حسب هر کیلومتر مسافت هزینه‌ای ثابت در نظر می‌گیرند.

هزینه کارگر اسباب کشی

اتحادیه باربری در شروع هر سال جدید نرخ مشخصی را برای شرکت‌های باربری عضو تعیین می‌کند. هزینه هر کارگر اسباب کشی نیز توسط اتحادیه مشخص می‌شود. مسلما هر چه وسایل بیشتری جهت جابه‌جایی داشته باشید به تعداد کارگر بیشتری نیز نیاز دارید و هزینه نهایی اسباب کشی بیشتر می‌شود. حال شاید شما برای کاهش هزینه‌ها بخواهید تعداد کارگر کمتری درخواست دهید اما هر چه تعداد کارگر کمتر باشد، زمان اسباب کشی طولانی تر شده که این خود روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.

نوع وسیله حمل اسباب

کامیون، وانت، خاور و… از جمله وسایل حمل و نقل مورد استفاده برای اسباب کشی است که هر کدام رنج قیمت خاصی دارند و هزینه حمل با وانت از بقیه پایین‌تر است. دقت کنید که بسته به اندازه وسایل‌تان، ماشین مورد نیاز را درخواست دهید. اگر وسایلی زیادی برای جابه جایی دارید به عنوان مثال از کامیون یا خاور استفاده کنید زیرا در یک یا دو بار رفت و برگشت کل وسایل را جابه‌جا می‌کنند.

 شاید بخواهید با وانت وسایل زیادی را جابه جا کنید اما بدانید تعداد دفعات رفت و برگشت وانت نیز روی هزینه نهایی تاثیرگذار است. همچنین اگر وسایل زیادی برای جابه‌جایی ندارید از ماشین‌های کوچک‌تر برای حمل استفاده کنید و هزینه اضافه پرداخت نکنید.

مدت زمان اسباب کشی

زمان استاندارد برای یک اسباب کشی معمولی 3 ساعت در نظر گرفته شده است. اگر بیشتر یا کمتر از این زمان طول بکشد در هزینه ی نهایی باربری محاسبه می‌شود.

لوازم بسته بندی تیم صداقت بار
بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاث

اگر فرصت یا توان بسته بندی اثاثیه منزل یا دفترتان را نداشته باشید بعضی از شرکت‌های باربری به کمک افراد حرفه‌ای و باتجربه این کار را انجام می‌دهند. این شرکت‌ها وسایل را بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به انها در هنگام بسته بندی و حمل در ماشین وارد شود، در جعبه و کارتن ‌های باکیفیت بسته بندی می‌کنند. بسته بندی توسط باربری و میزان جعبه، کارتن اسباب کشی، چسپ و.. که در حین بسته بندی استفاده شود، روی هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

طبقه ساختمان مقصد و مبدا

اینکه اثاث از چه طبقه‌ای جمع آوری و به کدام طبقه جابه‌جا می‌شوند قطعا زمان و زحمت بیشتر برای باربری و هزینه بالاتری برای شما در پی خواهد داشت. حال اگر ساختمان بدون آسانسور باشد و یا فضای راه پله کوچک باشد به طوری حمل اثاث را مشکل‌تر کند، بر نرخ نهایی افزوده می‌شود.

در صورتی که ماشین حمل اثاث به دلیل تنگ بودن کوچه و یا مشکلاتی دیگر نتواند جلوی ساختمان بایستد کارگران باید با پیاده وسایل را تا ماشین حمل کنند که زمان بیشتر و هزینه بالاتری را به همراه دارد.

وسایل بسیار سنگین در اسباب کشی

 حمل بعضی از وسایل بسیار سنگین منزل مثل یخچال، پیانو، کتابخانه و… جدا از باقی وسایل منزل، هزینه جداگانه‌ای نیز دارند که روی نرخ نهایی محاسبه می‌شود.

فصل اسباب کشی

فصل‌هایی که جابه‌جایی زیاد انجام می‌شود تعرفه اسباب کشی نیز بالاتر است. روزهای اخر هفته و یا روزهای تعطیل نیز هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

شرکت باربری و اتوبار صداقت بار تهران
شرکت باربری و اتوبار صداقت بار تهران

اتوبار و باربری صداقت بار

اتوبار و باربری صداقت بار با بیش از یک ربع قرن تجربه، خدماتی عالی و اسباب کشی حرفه‌ای را جهت رفاه حال همشهریان تهرانی و سایر شهرهای کشور فراهم آورده است. صداقت بار تیمی حرفه‌ای و کاربلد را جهت بسته بندی بی نقص وسایل شما گرد هم آورده تا درصد آسیب حتی به وسایل حساس و شکستنی را به صفر برساند. خدمات دهی 24 ساعته، قیمت مطابق با نرخ تعیین شده اتحادیه و مشاوره رایگان و تخصصی با مشاورین از جمله خدمات و امتیازات شرکت صداقت بار است.

 

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *